Řada marketingových manažerů se bojí o své dobře placené posty, obávají se, že nebudou moci splácet své hypotéky a na správě vozového parku budou muset vrátit klíčky od nového Superba. Jo.. taky jsem trpěl takovými obavami, ale je to stejný, jako když jsem poprvé měl skákal salto z můstku do bazénu. Na začátku, poprvé, jsem měl hrozně velký strach, ale podruhé už to šlo samo. Jestli chcete vybočit z řad a stát se úspěšnými, stačí trocha odvahy. Když se spojíte s námi, pomůžeme vám porazit strach a garantujeme vám stejně dobrou káru. AdHackers opravdu ví jak dělat marketing, který funguje. Možná to zní jako klišé, ale není. Chceme aby marketingoví manažeři byli odvážní, nebáli se opravdu značku řídit a vyslovit svůj vlastní názor a byli schopni si ho obhájit před svým liniovým šéfem případně před svou centrálou či dotted-line šéfem v zahraničí… A věřte mi, že přesně vím o čem zde teď „mluvím“.