
BOHEMIA CHIPS
BRIEF:
Znovu etablovat značku jako tradičního českého výrobce chipsů. Vytvořit a podpořit svět Bohemia, který reprezentuje hodnoty značky.
IDEA:
Vytvořit svět, ve kterém láska a sounáležitost stojí na prvním místě.
EXEKUCE:
Vhodně vybraná známá osobnost zažívá příběh v rámci Bohemia světa – vystupuje za sebe a reprezentuje hodnoty značky i Bohemia světa.
KEY MESSAGE:
Svět Bohemia je součástí světa, ve kterém chceme žít…
BOHEMIA, TO SI ZAMILUJEŠ!
KAMPAŇ:
Kompletní kampaň Bohemia chips, jejímž cílem bylo vrátit značce tradiční tvář, kterou v předchozích letech začala ztrácet. Bylo potřeba znovu etablovat důvěrychodnost značky a její kořeny. Poté jsme začali rozvíjet dlouhodobou kampaň, která se z tradičního prostředí postupně přesouvala k dnešní době, modernímu světu, ve kterém Bohemia existuje.
Prostředí: TV, Online, Social, Web, Print, Real world
