
Jsme tým zkušených reklamních profesionálů, kteří se vzájemně dlouho znají a působí na trhu dvě dekády. Naším zázemím je zkušený výkonný tým složený z profesí, které očekává klient od každé velké agentury. Jsme tu proto, abychom dělali odvážné věci, které jsou současně strategicky dobře promyšlené. Založili jsme agenturu proto, že chceme na trhu působit nezávisle a bez omezení. Naší silnou stránkou je tvorba komunikačních strategií a architektur značek.
Usilujeme o zavedení marketingu 3.0 na českém trhu. Tato disciplína se odehrává na jiném hřišti, než klasické postupy posledních dekád. Na konci je však odměnou kampaň s lepšími výsledky. Naší rolí je dodávat klientům odvahu dopouštět se nového druhu chyb namísto toho, aby dokola opakovali chyby staré. Chybám se jistě nevyhneme, ale budeme je dělat na strategicky správně zvolené cestě.
2015-2016. ROK PUNKU. V prvním roce jsme se pustili s vervou do prvních tendrů, poskládali jádro strategického týmu a neměli jsme kanceláře. Pracovali jsme po kavárnách a nočních skypech. Zorganizovali jsme první BriefFest, akci, která je oslavou krativity, kde kreativní tým pracoval na reálných zadáních klientů pod vedením Mindscapes, izraelské firmy, která školí pokrokrové postupy v tvorbě komunikačních konceptů po celém světě. Vydali jsme a dotovali pilotní studii výzkumu Sociální Rezonance, který jsme vyvinuli s Newton Media a STEM/Mark. Výsledky jsme prezentovali v Senátu ČR za účasti tehdejšího místopředsedy senátu a z tiskové konference vznikla 6 minutová reportáž v hlavních sobotních zprávách TV Nova jak otvírák. Díky tomu jsme upozornili s předstihem na problém sucha a hrozby nedostatku pitné vody v Čechách.
2016-2017. ROK TÝMU. Díky zisku prvních klientů jsme si mohli dovolit první kanceláře a začít skládat stálý tým. Stali jsme se rostoucí menší agenturou, troufali si na zadání větších klientů zvučných jmen. Velkou radost nám dělala spolupráce s Českou pirátskou stranou na parlamentních volbách, která byla zdobená skvělým výsledkem. Natočili jsme první velké televizní spoty pro našeho významného klienta Intersnack a jeho značky Bohemia Chips a Slovakia Chips.
2017-2018. ROK RŮSTU. Na přelomu roku jsme posílili agenturu akvizicí reklamní části agentury Entre, která na trhu působila 20 let. Z řad jejích klientů jsme zvítězili v tendru na kreativní služby pro Skanska v ČR a na Slovensku a rozšířili tak spolupráci. Skokově jsme se posunuli do ranku středně velkých agentur s vlastním DTP studiem, týmem art directorů a větším týmem account managementu.
2018-2019. ROK ODVAHY. V dalším roce našeho působení na trhu plánujeme významněji otřást základy české reklamy a spolu s našimi klienty i vlastními marketingovými projekty aplikovat marketing 3.0 do praxe.




Jan Řehák
Guru in Chief
Je zakladatelem AdHackers s ambicí aplikovat principy marketingu 3.0, které jsou progresivní a funkční zároveň, při stavbě komunikace značek. Má více než 21 let zkušeností napříč komunikačními disciplínami od kreativity po média, od tradičního po digitální marketing. Pracoval jako Managing Director mediálních agentur a působil jako obchodní a výkonný ředitel TV Nova.

Michal Deus
Executive Director
Má více než 18 let zkušeností v reklamě. Podílel se na vývoji komunikačních a kreativních konceptů a strategií pro mnoho klientů v České republice, na Slovensku a v Maďarsku. Pracoval jako výkonný ředitel a Client Service Director agentur Publicis Prague a LineArt. Přednáší na DAMU v Praze a na profesionální úrovni se také věnuje gastronomii.

Jan Dufek
Creative Director
Má více než 15 let zkušeností v reklamě. Pracoval zejména jako režisér a scénárista nejen na komerčních projektech, ale i na úspěšných televizních formátech (např. pořad Retro, Fokus). Stál také u zrodu DVTV. Podílel se na kreativních konceptech a řešeních pro řadu značek. Je multioborový zvědavec a nadšený propagátor běhání.

Miloš Čihák
Chief Financial Officer

Zuzana Kravcová
Client Service Director
Má více než 8 let zkušeností v reklamě. V minulosti se věnovala řízení ATL i BTL projektů a digitální komunikaci a PR, zkušenosti má také s obalovým designem. Podepsala se pod produkci řady komerčních i uměleckých projektů.

Alexandra Deus
Senior Art Director
Má více než 10 let zkušeností v reklamě a designu. Studovala design v New Yorku na SVA a vizuální komunikaci na VŠVU v Bratislavě. Je vítězkou národního kola Young Lions, účastnila se festivalu v Cannes. Věnuje se také ručně kreslené typografii – letteringu a kaligrafii.

Lukáš Pospíchal
Senior Art Director
Má více než 20 let zkušeností v reklamě a designu. 13 let pracoval na seniorních pozicích v reklamních agenturách v Austrálii. Věnuje se také fotografování, surfování a adrenalinovým sportům.

Tomáš Červenka
Senior Art Director

Michaela Příkopová
Account Manager

Romana Kalousková
Senior Account Manager

Lenka Milotová
Senior Account Manager

Jan Matoušek
Produkce

Alex Máchačová
Copywriter

Kristýna Červenková
DTP operator

Jan Ryneš
DTP operator

Viktoria Ermakova
DTP operator
Patříme do skupiny Hot Topic, kterou tvoří několik dalších společností zaměřených na specializaci v dalších oblastech marketingových služeb, jako je mediální strategie, konzultace, plánování a nákup médií, nebo také vývoj, tvorba a výroba audiovizuálního obsahu a obsahových projektů. Cílem skupiny je přinášet na trh inovace napříč oblastmi komunikačního poradenství. Tyto služby také plánujeme aplikovat na vlastní rozvojové projekty, na nichž pracujeme.


