Jsme tým zkušených reklamních profesionálů, kteří se vzájemně dlouho znají a působí na trhu dvě dekády. Naším zázemím je zkušený výkonný tým složený z profesí, které očekává klient od každé velké agentury. Jsme tu proto, abychom dělali odvážné věci, které jsou současně strategicky dobře promyšlené. Založili jsme agenturu proto, že chceme na trhu působit nezávisle a bez omezení. Naší silnou stránkou je tvorba komunikačních strategií a architektur značek.

Usilujeme o zavedení marketingu 3.0 na českém trhu. Tato disciplína se odehrává na jiném hřišti, než klasické postupy posledních dekád. Na konci je však odměnou kampaň s lepšími výsledky. Naší rolí je dodávat klientům odvahu dopouštět se nového druhu chyb namísto toho, aby dokola opakovali chyby staré. Chybám se jistě nevyhneme, ale budeme je dělat na strategicky správně zvolené cestě.

 

2015-2016. ROK PUNKU. V prvním roce jsme se pustili s vervou do prvních tendrů, poskládali jádro strategického týmu a neměli jsme kanceláře. Pracovali jsme po kavárnách a nočních skypech. Zorganizovali jsme první BriefFest, akci, která je oslavou krativity, kde kreativní tým pracoval na reálných zadáních klientů pod vedením Mindscapes, izraelské firmy, která školí pokrokrové postupy v tvorbě komunikačních konceptů po celém světě. Vydali jsme a dotovali pilotní studii výzkumu Sociální Rezonance, který jsme vyvinuli s Newton Media a STEM/Mark. Výsledky jsme prezentovali v Senátu ČR za účasti tehdejšího místopředsedy senátu a z tiskové konference vznikla 6 minutová reportáž v hlavních sobotních zprávách TV Nova jak otvírák. Díky tomu jsme upozornili s předstihem na problém sucha a hrozby nedostatku pitné vody v Čechách.

2016-2017. ROK TÝMU. Díky zisku prvních klientů jsme si mohli dovolit první kanceláře a začít skládat stálý tým. Stali jsme se rostoucí menší agenturou, troufali si na zadání větších klientů zvučných jmen. Velkou radost nám dělala spolupráce s Českou pirátskou stranou na parlamentních volbách, která byla zdobená skvělým výsledkem. Natočili jsme první velké televizní spoty pro našeho významného klienta Intersnack a jeho značky Bohemia Chips a Slovakia Chips.

2017-2018. ROK RŮSTU. Na přelomu roku jsme posílili agenturu akvizicí reklamní části agentury Entre, která na trhu působila 20 let. Z řad jejích klientů jsme zvítězili v tendru na kreativní služby pro Skanska v ČR a na Slovensku a rozšířili tak spolupráci. Skokově jsme se posunuli do ranku středně velkých agentur s vlastním DTP studiem, týmem art directorů a větším týmem account managementu.

2018-2019. ROK ODVAHY. V dalším roce našeho působení na trhu plánujeme významněji otřást základy české reklamy a spolu s našimi klienty i vlastními marketingovými projekty aplikovat marketing 3.0 do praxe.

Jan Řehák

Jan Řehák

Guru in Chief

Je zakladatelem AdHackers s ambicí aplikovat principy marketingu 3.0, které jsou progresivní a funkční zároveň, při stavbě komunikace značek. Má více než 21 let zkušeností napříč komunikačními disciplínami od kreativity po média, od tradičního po digitální marketing. Pracoval jako Managing Director mediálních agentur a působil jako obchodní a výkonný ředitel TV Nova.

Michal Deus

Michal Deus

Executive Director

Má více než 18 let zkušeností v reklamě. Podílel se na vývoji komunikačních a kreativních konceptů a strategií pro mnoho klientů v České republice, na Slovensku a v Maďarsku. Pracoval jako výkonný ředitel a Client Service Director agentur Publicis Prague a LineArt. Přednáší na DAMU v Praze a na profesionální úrovni se také věnuje gastronomii.

Jan Dufek

Jan Dufek

Creative Director

Má více než 15 let zkušeností v reklamě. Pracoval zejména jako režisér a scénárista nejen na komerčních projektech, ale i na úspěšných televizních formátech (např. pořad Retro, Fokus). Stál také u zrodu DVTV. Podílel se na kreativních konceptech a řešeních pro řadu značek. Je multioborový zvědavec a nadšený propagátor běhání.

Miloš Čihák

Miloš Čihák

Chief Financial Officer

Má více než 30 let zkušeností z oblasti řízení financí a z toho většinou z reklamních či mediálních agentur. Je nadšeným fotbalovým fanouškem SK Slavia Praha a za svým klubem cestuje kamkoliv se dá, klidně i na Letnou.
Zuzana Kravcová

Zuzana Kravcová

Client Service Director

Má více než 8 let zkušeností v reklamě. V minulosti se věnovala řízení ATL i BTL projektů a digitální komunikaci a PR, zkušenosti má také s obalovým designem. Podepsala se pod produkci řady komerčních i uměleckých projektů.

Alexandra Deus

Alexandra Deus

Senior Art Director

Má více než 10 let zkušeností v reklamě a designu. Studovala design v New Yorku na SVA a vizuální komunikaci na VŠVU v Bratislavě. Je vítězkou národního kola Young Lions, účastnila se festivalu v Cannes. Věnuje se také ručně kreslené typografii – letteringu a kaligrafii.

Lukáš Pospíchal

Lukáš Pospíchal

Senior Art Director

Má více než 20 let zkušeností v reklamě a designu. 13 let pracoval na seniorních pozicích v reklamních agenturách v Austrálii. Věnuje se také fotografování, surfování a adrenalinovým sportům.

Tomáš Červenka

Tomáš Červenka

Senior Art Director

Má více než 20 let zkušeností v reklamě a designu. Zaměřuje se především na obalový design, POS a publishing. Některý z jeho obalů držel v ruce pravděpodobně každý v Československu. Je také vynikajícím produktovým fotografem a autorem několika fotografických knih.
Michaela Příkopová

Michaela Příkopová

Account Manager

Má zkušenosti s řízením celé řady projektů a je skvělým univerzálním hráčem, který dokáže řídit mnoho projektů souběžně.
Věnuje se také produkci uměleckých projektů a ve volném čase létá vzduchem zavěšena pod kusem látky.
Romana Kalousková

Romana Kalousková

Senior Account Manager

V reklamě pracuje více než 18 let a zaměřuje se především na publishing. Výročních zpráv, časopisů a dalších tiskovin za svou kariéru zpracovala již stovky pro desítky klientů. Ve volném čase se věnuje především cestování, pěší turistice a poznávání dosud nepoznaného.
Lenka Milotová

Lenka Milotová

Senior Account Manager

V reklamě pracuje více než 18 let a kromě práce na kampaních pro desítky klientů se také po celou dobu své kariéry věnuje produkci eventů. Volný čas tráví s míčem v ruce a trénuje mladé nadějné volejbalistky.
Jan Matoušek

Jan Matoušek

Produkce

V reklamě pracuje od dob kdy se na nátisk čekalo minimálně den a data se předávala na disketách. Specializuje se na produkci kvalitních a luxusních tiskovin a jeho schopnost najít řešení na výrobu čehokoliv je neocenitelná. Jeho nejlepším přítelem je Fender Stratocaster. 
Alex Máchačová

Alex Máchačová

Copywriter

V reklamních agenturách píše texty dlouhé, krátké, úderné i rozhovory již řadu let. Od tří slov až po neomezené množství stran pro ni není žádný problém. Ve volném čase píše a vystupuje se svými standupy.
Kristýna Červenková

Kristýna Červenková

DTP operator

V reklamě pracuje více než 15 let a není nic, co by nezvládla zpracovat a to prakticky v jakémkoliv termínu. Volný čas nemá.
Jan Ryneš

Jan Ryneš

DTP operator

V reklamě pracuje více než 20 let a je zkušeným DTP matadorem. Ve volném čase se věnuje především cyklistice a řadě dalších sportů.
Viktoria Ermakova

Viktoria Ermakova

DTP operator

V reklamě pracuje více než 13 let . Je vystudovanou IT software inženýrkou a ve volném čase se věnuje četbě vědeckých knih a studiu vesmíru. Ráda chodí do posilovny, ale nevypadá jako kulturistka.

Patříme do skupiny Hot Topic, kterou tvoří několik dalších společností zaměřených na specializaci v dalších oblastech marketingových služeb, jako je mediální strategie, konzultace, plánování a nákup médií, nebo také vývoj, tvorba a výroba audiovizuálního obsahu a obsahových projektů.  Cílem skupiny je přinášet na trh inovace napříč oblastmi komunikačního poradenství. Tyto služby také plánujeme aplikovat na vlastní rozvojové projekty, na nichž pracujeme.

HOT TOPIC
PARTNEŘI